(no subject)

السلأم عليكم

انا محمود قنديل كنت اود ان اشترك الى الموقع واساعد فى تعريب الينكس بس انا معنديش خبرة فى هذا المجال فعلشان كدة قلولى المطلوب منى بالظبط

ونسيت اقول شى انا عندى ريد هات 9 وعند خبرة 6شهور يعنى ملم بكل شى بس مسالت البرمجة بصراحة معرفشى وهذا دوركم

وعلى فكرة انا الانجلزى عندى يعنى مشقوى ومشعارف هتساعدونى واساعدكم اما لأ

وشكرا لكم ..... على هذا المجهود الطيب الجميل ويرب كثير من الاعمال

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.